Papusi de Colectie

Papusi si Clovni de Portelan

Scurta poveste July 27, 2010

Am adunat papusile astea din diferitele locatii in care am fost in drumul meu prin lume si le am de ceva vreme, doar ca acum sunt nevoita sa le vand. Le voi da pe mai nimica fata de cat valoreaza, dar macar as vrea sa stiu ca ajung in case frumoase si ca cineva se va bucura de ele.

Fiecare papusa are o poveste si desi nu mai tin minte numele tuturor micutelor sau marilor magazine din care le-am cumparat o sa va spun despre fiecare cateva cuvinte.

Va doresc o zi frumoasa si va astept.

 

5 Responses to “Scurta poveste”

  1. Violeta Says:

    Buna ziua,

    si eu fac colectie de papusi de portelan, de vreo 3 ani. Imi sunt foarte dragi si cumpar de fiecare data cand am ocazia sau calatoresc pe undeva.
    Imi pare rau ca trebuie sa va despartiti de ele, cred ca va e greu..
    As fi interesata sa vad papusile si sa cumpar cateva, sau toate🙂

  2. Miron Lucian Gabriel Says:

    Buna ziua,

    As dori daca este posibil sa efectuati vanzarea acestor pretioase papusi in cadrul festivalului Saptamana de Happeninguri din Iasi, ce se va desfasura in perioada 26 septembrie- 3 octombrie.
    http://www.amigotravel.org/oferta5.html

    Contact : Miron Lucian Gabriel
    0767359717
    miron_gabi2003@yahoo.com

  3. alexa ioana Says:

    Foarte dragute papusile, voi mai reveni pe aici!

  4. ana Says:

    am inceput si eu de curand sa cumpar papusi de portelan …imi sunt tare dragi.imi pare rau ca trebuie sa va despartiti de comoara dumneavoastra…


Leave a Reply

